Pages

lørdag den 26. maj 2012

Du er heldigvis flerdimensional

En af de vanskelige ting ved at være menneske er, at man aldrig helt ved, hvilke dimensioner jeg skal vise til andre Det kommer an på, hvor jeg er, tidspunktet og de andre jeg er sammen med. Derfor reducerer jeg typisk hele min kompleksitet til en dimension som jeg så skifter afhængig af situationen. Så kan jeg være ArbejdsMax, FredagsbarMax, FerieMax, VenneMax, FamilieMax osv.

Men, hvis du er som mig, så glemmer du nogle gange, hvor mange dimensioner du egentlig har.

Du er:

  • Hvad du tænker
  • Hvad du spiser
  • Hvad du hører
  • Dine handlinger
  • Dine historier om dig selv
  • Hvad du interesserer dig for
  • Hvilke venner du har
  • Hvilke fjender du har
  • Dine erfaringer
  • Dine drømme
  • Det du frygter
  • Det du håber
Du:
  • Tænker forskellige tanker
  • Spiser forskellige ting
  • Hører forskellige ting
  • Handler på forskellige måder
  • Fortæller forskellige historier om dig selv
  • Har forskellige interesser
  • Har forskellige venner
  • Har forskellige fjender
  • Har forskellige erfaringer
  • Har forskellige drømme
  • Frygter forskellige ting
  • Håber forskellige ting

Der er ikke noget til at sige til, at du kan være forvirret, hvis du tror, at du kun skal have en dimension, men sådan er du heldigvis ikke. Vi ved det, men vi har alle brug for at blive mindet om det, når vi glemmer det. Det er ok at være flere forskellige personer i en.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar